Deze gezellige markt was georganiseerd voor alle vrijwilligers en de medewerkers van de bibliotheek Nijkerk en Sigma. Dit ging mooi samen omdat ze allebei gehuisvest zijn in het gebouw &/Entree aan de Frieswijckstraat 97. Tussen 16.00 en 19.00uur was iedereen welkom op de Kerstmarkt.
Als bedankje voor de inzet van het afgelopen jaar kregen ze een zakje met muntjes. Hiermee konden ze hun eigen kerstpaket samenstellen onder het genot van een hapje en drankje. Tussen 17.00 en 19.00u werden er broodjes en soep geserveerd. De sfeer was goed en de vrijwilligers vonden het prettig om zo even onder elkaar te zijn en gezellig shoppen. De ondernemers die meededen aan deze markt waren: – Boekhandel Roodbeen – Boekhandel den Hertog – Bakkerij Ten Have – Slijterij de Moor – DA Paasbos – Hap & SLOK – Willemijn Mode – de Wereldwinkel – Vers van Koot (Hoevelaken) – Goed Bezig dagbesteding Slagerij Steltepol en Bloemenwinkel KiKi stonden niet op de markt maar nemen de muntjes wel aan. Mocht je vandaag verhinderd zijn, dan kun je de muntjes tot 31 december nog verzilveren bij de deelnemers. Bron en Foto’s: Harry Koelewijn


















