De bewoners van Woonzorgcentrum Sint Jozef hebben deze week op verschillende momenten in restaurant de Heert kunnen kijken naar een mooie film (60 min) over het bijna afgelopen jaar 2022. Tijdens alle activiteiten van het jaar 2022 zijn door Harry Koelewijn (cliëntenraadslid) en personeel, filmpjes en foto’s gemaakt die door Wessel Groenenveld (medewerker technische dienst.) in zijn vrije tijd gemonteerd zijn tot een prachtig jaaroverzicht.

Het was terug kijken naar heel veel leuke momenten waar ze zelf op tezien en te horen waren. Maar er waren ook minder mooie momenten waar bewoners in beeld kwamen die helaas overleden waren. Dat was vooraf al medegedeeld.Een drankje en een hartig hapje paste er natuurlijk bij. Bron en Foto: Harry Koelewijn