Het geldt als het hoogtepunt van de Sportmarathon in Nijkerk: de Playbackshow. Even na middernacht op 17 juni ging deze van start op het podium van bar cafe Watergoor. Een deskundige jury beoordeelde de inzendingen. En daarna was het genieten geblazen van alle creaties, waaronder K3 en Meatloaf. Winnaar werd het team Djops met een act van Queen. Hierbij de foto’s van de nachtsessie van Kees van den Heuvel



















