Het Carbidteam uit Nijkerkerveen heeft op oudejaarsdag na twee jaar van afwezigheid weer een geweldig oudejaarsfeest neergezet. Ondanks het slechte weer wisten toch weer enkele duizenden toeschouwers de weg naar de familie Landman op de Schoolstraat te vinden om onder het genot van een biertje en heel veel lekker eten de helse knallen van de vriendengroep van Jonny Landman aan te horen. Het feest werd aan het eind van de middag afgesloten met een daverend optreden van de Nijkerkse dialectrockband Ritn Ditn.


















