Voor het gemeentehuis op de van ‘t Hoffstraat in Nijkerk is vrijdagmiddag een personenauto te water geraakt. De melding kwam rond 13.00 uur bij de meldkamer binnen. De bestuurder raakte daarbij gewond en is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De auto kwam vanaf de Barneveldseweg en zou op de kruising een opvallende manoeuvre hebben gemaakt. Wat er precies misging, is nog niet duidelijk. Het voertuig raakte van de weg, reed door de berm en eindigde uiteindelijk in een sloot. Een bergingsbedrijf heeft de auto uit het water gehaald en afgesleept. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval. Foto: Moniek Hop