Een speciale werkgroep van Historisch Hoeflake is momenteel bezig om alle oude archieffoto’s te digitaliseren. Dat is een flinke klus. Inmiddels zijn 7.500 foto’s in de computer opgeslagen. De werkzaamheden vinden plaats in een archiefruimte onder het oude gemeentehuis door Jan Baas, Jan Beitler, Wim Heining en Aalt van de Pol, sinds kort aangevuld met Mieneke Haverkamp. De vier heren waren ook verantwoordelijk voor het opzetten van de fototentoonstelling in De Stuw tijdens de nieuwjaarsreceptie. Zij ontvingen als presentje een fles wijn. Tekst Kees van den Heuvel. Foto’s Aalt Guliker.


















