Het AHB-voetbaltoernooi dat ieder jaar plaatsvindt na de kerstdagen in sporthal Watergoor, gaat dit jaar niet door. Het is voor Marc van den Akker van sportcafé Watergoor te kort dag om iets nieuws te organiseren. Hij belooft dat er volgend jaar een nieuw toernooi komt. ‘Ik ga mijn best doen om er een mooi toernooi van te maken. Bij deze wil ik alvast de teams van Sparta Nijkerk, NSC Nijkerk, Veensche boys en SC Hoevelaken vragen om volgend jaar de week na kerst een avond vrij te houden. Er zullen nog vier teams aan toegevoegd worden, waaronder een team van Sportcafé Watergoor. Foto Kees van den Heuvel