Heb je afval dat niet op de reguliere plekken thuishoort? Dan dump je het gewoon bij de afvalcontainers in Nijkerkerveen op het pleintje op de hoek van de Van Noortstraat en de Schoolstraat. Het is vaker voorgekomen dat het er een bende was en het afval niet op de juiste manier wordt aangeboden, maar de laatste tijd loopt het echt de spuigaten uit, vooral op tijdstippen dat niemand het ziet. De gemeente Nijkerk heeft beloofd dat ze er aandacht aan gaat besteden. Tekst Kees van den Heuvel


















