Afgelopen weekend is door een paar raddraaiers de AED-kast gesloopt bij de Vredeskerk aan het Van Reenenpark in Nijkerk. Er staat bovendien een hakenkruis op gekerft. De AED-stichting Nijkerk-Hoevelaken roept mensen op die dit weekend wat gezien of gehoord hebben en eventueel camerabeeld hebben zich te melden bij de politie. Er is inmiddels aangifte gedaan voor vandalisme en deze zal verhaald worden op degene die dit op zich geweten heeft. Ook vraagt de AED-stichting aan degene wat hem of haar heeft bewogen om dit te doen. Door het apparaat kapot te maken kan dat de levens van andere mensen in nood in gevaar brengen. Kees van den Heuvel


















