Terwijl er iets meer dan 600 uitnodigingen zijn gestuurd, hebben zich 260 mensen (voornamelijk uit Hoevelaken) aangemeld die van maandag 12 tot en met woensdag 14 juni het gesprek aangaan over de vestiging van een noodopvang in het voormalige pand van Euretco in Hoevelaken. Dat meldt burgemeester Renkema. Ook vindt nog een separate sessie plaats met ondernemers en winkeliers. Er zijn tot en met woensdag op zes tijdstippen diverse tafels ingericht waarbij het gemeentebestuur, ambtenaren, het coa en de politie vragen zullen beantwoorden en waarbij alle overige opmerkingen worden genoteerd. De pers is hierbij niet welkom, zodat de bewoners en belanghebbenden alles onbeschroomd kunnen bediscussieren. Bron Kees van den Heuvel. Foto Aalt Guliker

















