Pijpers Bronbemalingen bestond onlangs honderd jaar. Het bedrijf wilde bij haar eeuwfeest geen cadeaus maar vroeg haar gasten om een financiële bijdrage te doen voor een goed doel. Dat goede doel was de Hospice Nijkerk en Omstreken. Namens de Hospice Nijkerk was secretaris Geralda Blom donderdagmorgen 15 juni aanwezig bij het bedrijf Pijpers om de totaalopbrengst in ontvangst te nemen. Directeur David van de Bunt overhandigde haar een cheque met een bedrag van 5.250 euro. Foto Kees van den Heuvel

















