Na jaren van een stop door coronamaatregelen kon de Kerstdrive van (NBC) Nijkerkse Bridgeclub weer gehouden worden. Daar was door de leden lang naar uitgekeken. Er werden 4 rondes van 4 spelletjes gespeeld op het Engelse Plein bij Brasserie Kade 10, met tussendoor genieten van een heerlijk koud en warm buffet. Er werd zoals gewoonlijk weer goed en fanatiek gespeeld.
Er waren een aantal nieuwe leden bij die voor het eerst aan de Kerstdrive mee deden en daarover heel tevreden waren. Gezellig, sfeervol en bezig zijn. Een hapje en een drankje mag dan niet ontbreken. De laatste 4 jaren was het ledenbestand wat afgenomen, maar door de beginnerscursussen en vervolgcursus die gegeven worden door Hetty Adolfs is het ledenbestand weer op het oude niveau van 120. Er is nu zelfs een ledenstop, maar de lessen gaan gewoon door. Want thuis met vrienden en/of kennissen spelen is toch ook leuk. U kunt zich altijd nog op de wachtlijst laten zetten. Wilt u meer informatie over deze sport, waar je tot je 80e of langer aan mee kan doen? Kijk dan op de website van de Nijkerkse Bridgeclub of mail naar hetty.adolfs@upcmail.nl
Bron en Foto’s: Harry Koelewijn


















